sobota, 25. junij 2011

TORTA za roj dan moje male pikice

 Torta, narejena z veliko truda in ljubezni, saj sem se odločila da leton ne bom kupila torte in tako sem se lotila izdelava in uspelo mi je, saj so bili nad tzorto vsi navdušeni.Prav tako tudi to torto prijavljam v 32. izziv Craftalnice . z naslovom ČIM MANJ KUPLJENIH DODATKOV, razen sestavin za pripravo ni nič kupljenega. Recep torte lahko najdete TUKAJ.
 Malo sem se igrala z okraševanjem.........




vse obrazložitve glede rožic in mase s katero jeprekrita rota najdete TUKAJ, na mojem spletnem dnevniku.


LEP POZDRVČEK.

4 komentarji:

  1. Ha,ha :)) še ena sladka lepotička ... njami. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmmm, lepo si se potrudila. Vem, da je z okraševanjem največ dela.
    LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Takšne tortice je bila pa Pikica najbrž zelo vesela.

    OdgovoriIzbriši
  4. mmm ... še en košček prosim :))

    OdgovoriIzbriši